Δολοφονία στον Άγιο Δημήτριo – Ξεκίνησε η δίκη των τριών νεαρών για υπόθαλψη εγκληματία

Ξεκίνησε η δίκη των τριών εμπλεκόμενων ατόμων, δύο 20χρονων κοριτσιών και ενός 18χρονου στην υπόθεση δολοφονίας του 27χρονου στον Άγιο Δημήτριο.

Υπενθυμίζεται ότι ο 27χρονος που δολοφονήθηκε τον περασμένο Απρίλιο, ήταν γιος ταξίαρχου της ΕΛ.ΑΣ. Στους τρεις εμπλεκόμενους είχε ασκηθεί δίωξη για υπόθαλψη εγκληματία από την εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας.

Σήμερα, η δίκη ξεκίνησε με την κατάθεση του πατέρα του θύματος, ο οποίος…

Διαβάστε περισσότερα