Νέο «θερμό» τετ α τετ είχαν η Ζωή Κωνσταντοπούλου με τον Γιώργο Γεωργαντά στη Διάσκεψη των Προέδρων αυτή τη φορά για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Κατά την κεκλεισμένων των θυρών συνεδρίαση, με αντικείμενο την επιλογή του νέου εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, η Πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας επιτέθηκε στον Πρόεδρο της επιτροπής δεοντολογίας, υποστηρίζοντας ότι «κάρφωσε» συναδέλφους του στη ΝΔ, δίνοντας στοιχεία για την υπόθεση…

