Χανιά: 22χρονη αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει καταναλώνοντας χάπια – Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε μία γυναίκα 22 ετών, καταναλώνοντας μεγάλη ποσότητα χαπιών στην περιοχή των Χανίων.

Το συμβάν σημειώθηκε λίγο πριν τις δέκα σήμερα το πρωί όταν η 22χρονη, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, κατανάλωσε μία ολόκληρη καρτέλα χάπια.

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ειδοποιήθηκε από συγγενή της νεαρής και μετέβη στο σημείο, την παρέλαβε και τη μετέφερε στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων, σύμφωνα με το…

Διαβάστε περισσότερα