Μπήκε σε κατάστημα στο Αγρίνιο και απείλησε τον υπάλληλο με μαχαίρι

Στιγμές τρόμου έζησε ένας υπάλληλος σε καταστήματος στο Αγρίνιο σήμερα το πρωί, καθώς ένας άνδρας εισέβαλε σε αυτό και τον απείλησε με μαχαίρι.

Όλα ξεκίνησαν στις δέκα το πρωί, όταν ο άγνωστος άνδρας μπήκε κρατώντας μαχαίρι, απείλησε τον υπάλληλο και μετά αποχώρησε.

Περίοικοι ξεκίνησαν να κυνηγούν τον δράστη, ο οποίος τελικώς εντοπίστηκε και προσήχθη από τις Αρχές, όπως μεταδίδει το agriniosite.gr,

Τα κίνητρα του δράστη παραμένουν…

Διαβάστε περισσότερα