Από σήμερα τα αυξημένα πρόστιμα στα μέσα μεταφοράς για επιβάτες χωρίς εισιτήριο

Σε εφαρμογή τίθεται από σήμερα Σάββατο (30/05) τα αυξημένα πρόστιμα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για τους επιβάτες χωρίς εισιτήριο ενώ γίνεται αυστηρότερο το πλαίσιο για την προστασία των ελεγκτών και του προσωπικού στα ΜΜΜ και τις εγκαταστάσεις. 

Πρόκειται για αλλαγές που αφορούν στους πολίτες που χρησιμοποιούν λεωφορεία, μετρό, τραμ, ηλεκτρικό και τρόλεϊ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στόχος των αρμοδίων αρχών με την εφαρμογή των…

Διαβάστε περισσότερα