Ανατίναξαν ΑΤΜ σε περιοχή της Αργολίδας – Έφυγαν με άδεια χέρια

Ένα μηχάνημα αυτόματης ανάληψης (ΑΤΜ) ανατίναξαν άγνωστοι σήμερα τα ξημερώματα σε περιοχή της Αργολίδας, προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές στο μηχάνημα, χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να αρπάξουν χρήματα.

Το περιστατικό σημειώθηκε στην περιοχή Φίχτια Άργους, όταν οι άγνωστοι δράστες, λίγο πριν τις πέντε τα ξημερώματα προκάλεσαν ισχυρή έκρηξη, με κατοίκους της περιοχής να ξυπνούν έντρομοι από τον έντονο θόρυβο, σύμφωνα με το…

Διαβάστε περισσότερα