Με αίσιο τρόπο έληξε η περιπέτεια του 66χρονου Ιωάννη Γ., που είχε εξαφανιστεί από την περιοχή του Αγίου Νικολάου στην Αθήνα, δίνοντας τέλος στην αγωνία των ανθρώπων που τον αναζητούσαν.
Συγκεκριμένα, ο ενήλικας μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της Αττικής χωρίς τις αισθήσεις του, λόγω σοβαρού θέματος υγείας που αντιμετώπιζε και αναγνωρίστηκε από ευαισθητοποιημένο εργαζόμενο νοσοκομείου, ο οποίος και ενημέρωσε για την εύρεση του…

