Το τελευταίο αντίο είπαν συγγενείς, φίλοι και γνωστοί στην 54χρονη Μαρία και τον 26χρονο γιο της Ολύμπιο που βρέθηκαν δολοφονημένοι μέσα στο σπίτι τους στον Λόγγο Αιγίου, το μεσημέρι της 9ης Ιουνίου.
Η εξόδιος ακολουθία, τελέσθηκε στις 11.30 στον ιερό ναό Αγίου Δημητρίου στον Λόγγο Αιγιάλειας.
Το τελευταίο αντίο πραγματοποιήθηκε λίγα χιλιόμετρα μακριά από τα δικαστήρια του Αιγίου, όπου την ίδια ώρα απολογείται ο 65χρομνος…

