Αυστραλία: Διπλασιάζει το πρόστιμο για τους ανήλικους που παραβιάζουν το «ban» στα social media

Το πρόστιμο που επιβάλλεται στις πλατφόρμες που παρακάμπτουν την απαγόρευση των social media για τους ανηλίκους κάτω των 16 ετών αναμένεται να διπλασιάσει η Αυστραλία

«Είναι ξεκάθαρο πως οι τεχνολογικοί κολοσσοί δεν κάνουν αρκετά για να συμμορφωθούν με τον νόμο: υπάρχουν ακόμη πάρα πολλά παιδιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός της χώρας Άντονι Αλμπανέζι.

«Αυτές οι αλλαγές αντικατοπτρίζουν τη…

Διαβάστε περισσότερα