«Η αποχώρησή μας από τη Νέα Αριστερά είναι αυτοτελής, όπως και η απόφασή μου να παραδώσω και την έδρα, είναι αυτοτελής. Εμείς αποχωρήσαμε από τη Νέα Αριστερά για έναν βασικό λόγο. Έτσι όπως εκφράζεται σήμερα μέσω της ηγεσίας της, θεωρούμε ότι ο δρόμος αυτός είναι αδιέξοδος», τόνισε η Έφη Αχτσιόγλου, σε νέες δηλώσεις της μετά τις χθεσινές εξελίξεις.
Μιλώντας στο MEGA το πρωί της Τετάρτης (03/06) η Έφη Αχτσιόγλου ανέφερε πως η…

