Μια μεγάλη ευρωπαϊκή έρευνα (που διήρκησε έξι χρόνια) έδειξε τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής

Μία διαφορετική εκδοχή της μεσογειακής διατροφής μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με μεγάλη ευρωπαϊκή έρευνα που διήρκεσε έξι χρόνια.

Η μελέτη PREDIMED-Plus, η μεγαλύτερη διατροφική κλινική έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί στην Ευρώπη, έδειξε ότι ένας συνδυασμός μεσογειακής διατροφής με λιγότερες θερμίδες, ήπια άσκηση και υποστήριξη για απώλεια βάρους μείωσε τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2 κατά…

Διαβάστε περισσότερα