«Το κράτος θα γίνει εισπράκτορας προστίμων»: Αντιδράσεις για νέες κάμερες ΑΙ που σχεδιάζει το Υπουργείο Μεταφορών

Για τους σχεδιασμούς του Υπουργείου Μεταφορών να εγκαταστήσει σύστημα καμερών με τεχνολογία ΑΙ για καταγραφή οδηγών που παραβιάζουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενημερώθηκαν τα μέλη της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών που συνεδρίασαν χθες για πρώτη φορά υπό τη νέα τους σύνθεση, μετά τις εκλογές για την ανάδειξη Βουλής των Αντιπροσώπων.

Σύμφωνα με τις εξηγήσεις που ακούστηκαν στη Βουλή,…

Διαβάστε περισσότερα