Τέλος στην κατάχρηση αδειών ασθενείας στο δημόσιο, έρχονται νομοσχέδια από τέσσερα Υπουργεία

Αποφασισμένη να βάλει τέρμα στην κατάχρηση των αδειών ασθενείας στο δημόσιο, με έμφαση δεσμοφύλακες και αστυνομικούς εμφανίζεται η Κυβέρνηση.

Τα δεδομένα εξέτασαν σε σύσκεψη την Παρασκευή οι Υπουργοί Δικαιοσύνης, Υγείας, Οικονομικών, Υγείας και Εργασίας με ανώτερους λειτουργούς και υπηρεσιακούς παράγοντες.

«Από τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν προκύπτει ότι σε ορισμένες…

Διαβάστε περισσότερα