Αποφασισμένη να βάλει τέρμα στην κατάχρηση των αδειών ασθενείας στο δημόσιο, με έμφαση δεσμοφύλακες και αστυνομικούς εμφανίζεται η Κυβέρνηση.
Τα δεδομένα εξέτασαν σε σύσκεψη την Παρασκευή οι Υπουργοί Δικαιοσύνης, Υγείας, Οικονομικών, Υγείας και Εργασίας με ανώτερους λειτουργούς και υπηρεσιακούς παράγοντες.
«Από τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν προκύπτει ότι σε ορισμένες…

