Ταλαιπωρία, καθυστερήσεις κι ελλείψεις: «Βροχή» τα παράπονα ασθενών για το σύστημα υγείας

Συνολικά 46 παράπονα έλαβε τον περασμένο μήνα το Παρατηρητήριο Δικαιωμάτων των Ασθενών της ΟΣΑΚ με τα περισσότερα από αυτά να αφορούν ταλαιπωρία, καθυστερήσεις, ελλείψεις ή και ελλιπή παροχή υπηρεσιών. 

Μιλώντας στην εκπομπή «Alpha ενημέρωση» ο Εκπρόσωπος Τύπου της ΟΣΑΚ Δημήτρης Λαμπριανίδης δήλωσε ότι, συνήθως περισσότερα από τα μισά παράπονα αφορούν άτομα ηλικίας άνω των πενήντα, κάτι το οποίο…

Διαβάστε περισσότερα