Αυξήσεις στους μισθούς και τα ωφελήματά τους για να μπορούν να ζήσουν με αξιοπρέπεια, αξίωσαν οι ωρομίσθιοι κυβερνητικοί υπάλληλοι, οι οποίοι πραγματοποιούν από τα μεσάνυχτα, 24ωρη απεργία.
«Δεν θα μας φιμώσετε ποτέ Υπουργέ. Τέρμα πια στην κοροϊδία, δεν είμαστε εργαζόμενοι Β` κατηγορίας. Μισθοί πείνας. Η αξιοπρέπεια στο ναδίρ. Θέλω να δώσω ένα μήνα τον μισθό μου του Προεδρικού, να περάσει ένα μήνα…

