Με τάμπλετ επιβραβεύτηκαν οι εθνοφρουροί που χρησιμοποιούσαν το λεωφορείο (ΦΩΤΟ)

Του οπλίτες που συστηματικά κινούνταν με λεωφορεία από και προς τις μονάδες τους, στο πλάσιο του Σχεδίου Δωρεάν Διακίνησης Οπλιτών, βράβευσε το Υπουργείο Άμυνας.

Η τελετή βράβευσης των κληρωτών οπλιτών της Εθνικής Φρουράς πραγματοποιήθηκε στην παρουσία του Υπουργού Άμυνας Βασίλη Πάλμα, με τους δέκα στρατιώτες να παίρνουν δώρο από ένα τάμπλετ.

«Με ιδιαίτερη χαρά…

Διαβάστε περισσότερα