Του οπλίτες που συστηματικά κινούνταν με λεωφορεία από και προς τις μονάδες τους, στο πλάσιο του Σχεδίου Δωρεάν Διακίνησης Οπλιτών, βράβευσε το Υπουργείο Άμυνας.
Η τελετή βράβευσης των κληρωτών οπλιτών της Εθνικής Φρουράς πραγματοποιήθηκε στην παρουσία του Υπουργού Άμυνας Βασίλη Πάλμα, με τους δέκα στρατιώτες να παίρνουν δώρο από ένα τάμπλετ.
«Με ιδιαίτερη χαρά…

