Έτσι θα λειτουργήσουν ΤΑΕΠ και νοσοκομεία ενόψει της 24ωρης απεργίας των ωρομίσθιων

Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) ενημερώνει το κοινό ότι, λόγω της 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης του Ωρομίσθιου Κυβερνητικού Προσωπικού που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026, έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλιστεί η συνέχιση της παροχής υπηρεσιών υγείας στα Δημόσια Νοσηλευτήρια και τα Κέντρα Υγείας.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της κινητοποίησης, τα δημόσια…

Διαβάστε περισσότερα