Μαραθώνια ήταν η συνεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου Λεμεσού το βράδυ της Πέμπτης, όπου τέθηκε επί τάπητος ο Ζωολογικός Κήπος της πόλης.
Όπως μετέδωσε η ανταποκρίτρια του Alpha στη Λεμεσό Έρικα Καβάζη στην εκπομπή Alpha Καλημέρα, η πρόταση του Κυπριακού Κέντρου Περιβαλλοντικής Έρευνας και Εκπαίδευσης, που τέθηκε ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, εισηγείτο την μετατροπή του Ζωολογικού σε κέντρο βιοποικιλότητας…

