Θέμα συζήτησης σε όλο τον πλανήτη η συμμετοχή του Οτσόα στο Μουντιάλ 2026 και η παρουσία του στο νικηφόρο αγώνα με την Τσεχία.
Ο Μεξικανός γνώρισε την αποθέωση, ενώ και η ΑΕΛ, η τελευταία ομάδα στην οποία αγωνίστηκε στην «πλούσιά» του καριέρα, τον συνεχάρη γι’ αυτό το επίτευγμά του.
Το Στάδιο “Αζτέκα” σηκώθηκε στο πόδι για τον Οτσόα!
«Συγχαρητήρια θρύλε», το μήνυμα των «γαλαζοκιτρίνων».



