Στους 32 οι “Βίγκινγκς” … Τους πήρε ξανά απο το χεράκι ο Χάαλαντ!

Σε ένα από τα πιο θεαματικά παιχνίδια της φάσης των ομίλων, η Νορβηγία επικράτησε με 3-2 της Σενεγάλης και εξασφάλισε την πρόκρισή της στους «32» του Μουντιάλ, μαζί με τη Γαλλία, σε ένα ματς γεμάτο ρυθμό και φάσεις.

Η ομάδα του Στάλε Σολμπάκεν μπήκε πιο δυνατά στο παιχνίδι, πιέζοντας από τα πρώτα λεπτά και δημιουργώντας σημαντικές ευκαιρίες, με αποκορύφωμα τις επεμβάσεις του Εντουάρ Μεντί, που κράτησε όρθια τη Σενεγάλη στο ξεκίνημα….

Διαβάστε περισσότερα