Παιδιά της ακαδημίας του Άρη, έστειλαν μήνυμα στον Γεδεόν Καλούλου, ο οποίος βρίσκεται με την αποστολή της ΛΔ του Κονγκό. Τα ξημερώματα προκρίθηκε στους “32” του Μουντιάλ, νικώντας με 2-1 το Ουζμπεκιστάν του Φάμπιο Καναβάρο.
Ο 28χρονος παίχτης της “ταξιαρχίας” ήταν στον πάγκο.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:

