Μετά και το πέρας της αγωνιστικής περιόδου ήρθε η στιγμή να βάλουμε και εμείς τις σκέψεις μας σε τάξη κάνοντας την δική μας ανασκόπηση για τα όσα ζήσαμε φέτος.
Αρχικά, θα θέλαμε να πούμε ένα τεράστιο ευχαριστώ στον κόσμο της Α.Ε.Λ ο οποίος συμπορεύτηκε με τον ΣΥ.Φ.ΑΕΛ για άλλη μια χρονιά μαζικά και αδιάκοπα στηρίζοντας την ομάδα. Παρά τις αντιξοότητες, τις πίκρες και τα προβλήματα που εμφανίστηκαν κατά την διάρκεια της σεζόν ο…

