Την εποχή που συμμετείχε στο X-Factor θυμήθηκε η Ήβη Αδάμου και ειδικότερα τη συνεργασία της με τον Γιώργο Θεοφάνους, αναφέροντας ότι ο συνθέτης της είχε κάνει παρατήρηση για τον τρόπο που μιλούσε ελληνικά, ζητώντας της να επιλέξει είτε την ορθή χρήση της γλώσσας είτε να μιλά αποκλειστικά κυπριακά.
Το βράδυ της Παρασκευής 12 Ιουνίου, η τραγουδίστρια ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Στην Αγκαλιά του Φάνη» όπου μεταξύ άλλων δέχτηκε…

