Μετά από πόνο, δάκρυα και αγωνία ο Γολγοθάς για την Μαριαλένα Ρουμελιώτη και τον Σάκη Κατσούλη έληξε με τον ευχάριστο τρόπο, καθώς 1 εβδομάδα μετά την γέννηση του γιου τους έλαβαν το «πράσινο φως» και πήραν εξιτήριο από το μαιευτήριο. Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, το ζευγάρι διανύει την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής του και φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένο που επιστρέφει στο σπίτι μαζί με το νεογέννητο…

