Μια από τις πιο προσωπικές και ανθρώπινες εξομολογήσεις έκανε η Όλγα Κιουρτσάκη, κόρη της Άντζελας Δημητρίου, μέσα από τα social media, μιλώντας ανοιχτά για τη μάχη της με τη λεύκη και τις δύσκολες στιγμές που βίωσε τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της εικόνας της.
Η ίδια, περιέγραψε το πώς η διάγνωση της λεύκης το 2009 άλλαξε τη σχέση που είχε με τον εαυτό της, το σώμα της αλλά και με την καθημερινότητά της. Για χρόνια απέφευγε τον ήλιο, τις…

