Χωρίς να κρατήσω χρονολογική σειρά των σύγχρονων γερμανικών έργων, αλλά ακολουθώντας τη χρονιά που παίχθηκαν στην Ελλάδα, που σημαίνει πως τότε γνωρίσαμε μια όντως έξοχη περίοδο, όχι μόνο του γερμανικού, αλλά και του παγκόσμιου θεάτρου, θα αναφερθώ σε κριτικές μου που το υποδέχθηκαν.
Το 1973 το κοινό μας ήρθε σε επαφή με το σημαντικό έργο του Πέτερ Βάις «Ασμα για το σκιάχτρο της Λουσιτάνιας» που παρουσιάστηκε στο Θέατρο ΣΤΟΑ, σε σκηνοθεσία του Θανάση Παπαγεωργίου. Μεταξύ άλλων, σημείωνα στην κριτική μου στο «ΒΗΜΑ»: «Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Πέτερ Βάις γράφει ένα «άσμα» σε θεατρική μορφή.