Μέσω Τελ Αβίβ προς το παρόν ή αργότερα Νέας Υόρκης θα έχουν οι φιλότεχνοι την ευκαιρία να ολοκληρώσουν την επίσκεψή τους στην 60ή Μπιενάλε της Βενετίας, που έκλεισε στις 24 Νοεμβρίου τις πύλες της. Κι αυτό διότι το έργο που δεν κατάφεραν να δουν – καθώς φιλοξενούνταν στο περίπτερο του Ισραήλ, το οποίο δεν άνοιξε ποτέ – αγοράστηκε για άγνωστο ποσό από το Εβραϊκό Μουσείο της Νέας Υόρκης. Πρόκειται για μια πεντακάναλη βιντεοεγκατάσταση της καλλιτέχνιδας Ρουθ Πατίρ, που στηλιτεύει κατά κύριο λόγο το ισραηλινό κοινωνικό σύστημα που χρηματοδοτεί επιθετικά τις υποβοηθούμενες διαδικασίες γονιμότητας.