Home tanea.gr (Πολιτισμός) Ο ελληνικός βερισμός σε δύο μονόπρακτα του Παντελή Πρεβελάκη

Ο ελληνικός βερισμός σε δύο μονόπρακτα του Παντελή Πρεβελάκη

Ο ελληνικός βερισμός σε δύο μονόπρακτα του Παντελή Πρεβελάκη

Το 1979 στη Νέα Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου ο σκηνοθέτης Στέλιος Παπαδάκης ανεβάζει τα δύο κρητικά μονόπρακτα του σημαντικού πεζογράφου, μεταφραστή και θεατρικού συγγραφέα Παντελή Πρεβελάκη σε ενιαία παράσταση, «Το τρελό αίμα» και «Το χέρι του σκοτωμένου». Τα σκηνικά ήταν του Σάββα Χαρατσίδη, η μουσική του Νίκου Μαμαγκάκη και πρωταγωνιστούσαν ο Χρήστος Πάρλας, η Ολγα Τουρνάκη, ο Γκίκας Μπινιάρης, η Μαρία Σκούντζου, ο Τάκης Βουλαλάς, ο Τάσος Χαλκιάς, ο Γιώργος Παρτσαλάκης, ο Μηνάς Χατζησάββας. Σημείωνα τότε στην κριτική μου στο «Βήμα» κυρίως για τις επιρροές του Πρεβελάκη και άλλων συγγραφέων της γενιάς του από τα ευρωπαϊκά ρεύματα των αρχών του 20ού αιώνα:


«Η παρουσίαση των δύο κρητικών μονοπράκτων δραμάτων του Παντελή Πρεβελάκη από τη Νέα Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου έχει πολλαπλό ενδιαφέρον.

Διαβάστε περισσότερα