Μικρές ομάδες, νέοι ηθοποιοί, σκηνοθέτες που από το ξεκίνημά τους έχουν δώσει τα διαπιστευτήριά τους, έργα παλιά, ιδωμένα με μια σύγχρονη ματιά: το ελληνικό θέατρο παραμένει ζωντανό, καθώς μπολιάζεται διαρκώς – κάτι υπάρχει που δεν το αφήνει να… αφεθεί.
Μια τέτοια περίπτωση είναι και η παράσταση που πρόσφατα ξεκίνησε στο θέατρο Σταθμός του Μάνου Καρατζογιάννη: πρόκειται για το «Γαϊτανάκι του πόθου» (πρωτότυπος τίτλος «Το γαϊτανάκι του έρωτα», 1897) του Αρθουρ Σνίτσλερ που σκηνοθετεί η νεότατη Αικατερίνη Παπαγεωργίου,