
Και να θέλουμε να ξεχαστούμε, ο καλλιτεχνικός προγραμματισμός μεγάλων οργανισμών – εποπτευόμενων από το υπουργείο Πολιτισμού – δεν μας αφήνει. Η αναγγελία της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης (φωτογραφία), για παράδειγμα, είναι άλλη μία απόδειξη ότι, όχι, δεν λογοκρίθηκε η ρωσική δημιουργία και ο πολιτισμός μετά την εισβολή του Πούτιν στην Ουκρανία. Κι αυτό επειδή η ΚΟΘ «ξεκινά τη νέα καλλιτεχνική της περίοδο με αριστουργήματα τριών κορυφαίων εκπροσώπων της περίφημης ρωσικής σχολής»: την «Εορταστική Εισαγωγή» του Σοστακόβιτς, το κοντσέρτο για πιάνο του Τσαϊκόφσκι,