Στο επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα του τελευταίου φεστιβάλ Βερολίνου που ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή ήταν εξαιρετικά δύσκολο να βρεις ταινίες στις οποίες κεντρικό πρόσωπο της ιστορίας ήταν γένους αρσενικού. Οποια πέτρα και αν σήκωνες, γυναίκα έβρισκες από κάτω και ταινίες όπως «Το λουτρό του διαβόλου», «Οι ανάγκες μιας ταξιδιώτη», «Η κουζίνα», «Μαύρο τσάι», «Από τη Χίλντε με αγάπη» και «Ξένη γλώσσα» αποτελούν περίτρανα παραδείγματα. Και όμως, παρότι πρόεδρος της κριτικής επιτροπής της φετινής Μπερλινάλε ήταν γυναίκα, η Λουπίτα Νιόνγκο, και παρότι οι ταινίες με γυναίκες σε πρωταγωνιστικούς ρόλους έφταναν και περίσσευαν,