Οταν έγινε η πρεμιέρα του «Σωσμένου» του Εντουαρντ Μποντ, την άνοιξη του 1990, η Αθήνα βρέθηκε μπροστά σε μια διπλή έκπληξη: Από τη μια ένας χώρος, όπως το παλιό τυπογραφείο της εφημερίδας «Εμπρός» στου Ψυρρή, γινόταν θέατρο κι απ’ την άλλη, μια νέα ομάδα, από ικανούς και ταλαντούχους ηθοποιούς-σκηνοθέτες, οι Μορφές, γεννιόταν. Η πρώτη τους παράσταση καταγράφηκε στη συλλογική μνήμη με τις επόμενες να προσθέτουν κρίκους στην αλυσίδα του καλού, του πολύ καλού θεάτρου.
Στο θέατρο Εμπρός όπως συνηθίσαμε να το λέμε ο Τάσος Μπαντής,