Ούτε Μονομάχος 2, ούτε The Substance, ίσως ίσως ούτε καν Κονκλάβιο. Το πρώτο σου «κλείνω εισιτήριο» για την αμέσως επόμενη σινέ – έξοδό σου θα πρέπει να είναι, λέμε εμείς, το “The Room Next Door” (Το Δωμάτιο της Διπλανής Πόρτας). Ο Χρυσός Λέοντας του φετινού Φεστιβάλ της Βενετίας, δια χειρός Πέδρο Αλμοδόβαρ.
Είναι η καλύτερη ταινία του 74χρονου Ισπανού σκηνοθέτη; Ανώτερη από το Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης, το Όλα για τη Μητέρα μου, το Μίλα της, το Volver (Γύρνα Πίσω) ή το Πόνος και Δόξα;